26.10.18

Ο γύρος του κόσμου, 2018

-->

Ο γύρος του κόσμου

Λεφτά είχα στην άκρη, μαζί να πάμε Κάπρι,
και του έρωτα η βρύση, ν΄ανοίξει στο Παρίσι.
Παντου εγώ σε πήγα, στην όαση τη Σίβα,
στη Νότια την Κορέα, ταξίδι εμείς παρέα.
Σίδνεϋ Πάσχα μας καλεί, μιά θεία που έχω Αυστραλή,
και μιας που πήγαμε ευκαιρία, Νέα να πάμε Ζηλανδία.
Ντουμπάι εγώ για χρόνια, ξεσκίστηκα στα ψώνια
στην Κίνα όλο μαϊμούδες, τσάντες, μπιζού, βερμούδες.
Μπαχάρια κόκκο-κόκκο, διάλεξα στο Μαρόκο,
μισή τιμή τεφάλ, τηγάνι στο Νεπάλ.
Στο Μόντε Κάρλο άν είναι ανάγκη, ξέρω τον Κασιράγκι,
μάταια όλα και βαβέλ, Χριστούγεννα στην Κουρσεβέλ.
Αν θες να πας Αργεντινή, μια φίλη έχω μακρινή,
ξαδέρφια στην Αστόρια, με τρία εστιατόρια.
Σε μπαρ στη Λισαβώνα, πετύχαμε Μαντόνα
τη Μίντλετον την Κέιτ, τυχαία στο Κουβέιτ.
Θέλει μεγάλη τόλμη, δίχως παλτό η Στοκχόλμη
και βράσαμε στη ζέστη παλιά στη Βουδαπέστη
Εμένα μου βρωμάει σαν πόλη η Βομβάη
μέτριο επίσης βρίσκω κι όλο το Σαν Φρανσίσκο.
Στου Ρίου την αρένα, χόρεψα μακαρένα
κι ένα καρσιλαμά, στην πόλη του Παναμά.
Μ’ έκλεψε ένας μαλάκας στο δρόμο για Καράκας
καινούργιο άιφον κινητό, έχασα εγώ στη Βυρηττό.
Να ‘ναι ωραία άραγες, εκεί στου Μπουένος Άιρες
αν είναι μούφα πάμε αλλού, στους Ίνκας πάνω στο Περού.
Μου ‘πανε εγώ θα μαγευτώ, Τουλούμ σαν πάω στο Μεξικό
και μαυρισμα τρελό Σαχάρα, μπριζόλα έγινα στη σχάρα.
Στου Νείλου εγώ την κρουαζιέρα, ώρα μετάνοιωσα και μέρα
και το αερόστατο βλακεία, που ΄κανα στην Καππαδοκία.
Θυμάμαι πήγαν να μας ΄φάν τα φίδια τότε στο Σουδάν,
μούρη με μούρη με λιοντάρι, στην έρημο την Καλαχάρι.
Κοίτα που δεν της το ΄χα, να ναι καλή η Ντόχα
κι οι χώρες όλες υστερούν, απ΄όταν πήγα Καμερούν.
Γλώσσες με μάθανε πολλές, τις δώδεκα του Ισραήλ φυλές,
θρησκείες και αιρέσεις δέκα, ιμάμη γνώρισα στη Μέκκα.
Περίμενα για ώρες, το πλοίο στις Αζόρες,
στην πτήση για Βοστώνη, μου σκασ’ η σιλικόνη.
Δοκίμασα πολλές κουζίνες, και δυό σπρινγκ ρόλς στις Φιλιππίνες
ακρίδες έφαγα σουβλάκι, μες την Μπανγκόγκ σ’ ένα στενάκι.
Όμως εσένα δεν σε νοιάζει, στο Σόχο αν είμαστε ή στο Γκάζι,
και στο χωριό σου ο νους σου τρέχει, σαν τη Χαλκιδική δεν έχει.

Δεν υπάρχουν σχόλια: