22.1.21

Αγάπη Ασυμπτωματική, 2020

Αγάπη Ασυμπτωματική, 2020


Σκληρή κάνω προπόνηση για κούρσα αντοχής

μ´ αντί χρυσό μετάλλιο, χαρτί συμμετοχής.

Μπροστά για λίγο ήμουνα κι η τύχη ήταν μαζί μου

σκοντάφτω σε εμπόδιο και βγαίνει η Πατουλίδου.


Χημεία που είναι ο έρωτας, κι αν έχω εγώ διαβάσει

κάθε μου νέο πείραμα, ενός πυρήνα σχάση.

Ψυχής μου δίνω έκθεση, μα απ´ το θέμα εκτός,

Το μέλλον μου αόριστος, ο πόνος παρατατικός.


Σκληρή δουλειά η ευτυχία και έχω ελλιπές CV

στο ράφι προϋπηρεσία, σπουδές στην ανοχή

Μισθός μου η απόρριψη, η αδιαφορία bonus

συνταξιούχα ελπίδα μου, διαδήλωσε στους δρόμους.


Πάθος μου κάνεις δίαιτα και τρως μόνο σαλάτα

πίσω ο χρόνος δε γυρνά, φθινόπωρα τα νιάτα

Στ’ ονείρου μου την πασαρέλα, πατάω εγώ γερά

μα σαν ξυπνήσω το πρωί, με διώχνει η Καγιά.


Καρδιά που έχω αθλητή και ξέρει να υπομένει

εκεί που ξάφνου αν σκιρτά, βρίσκεται διασωληνωμένη

Αυτοάνοσό μου πεπρωμένο, ζωή μου εσύ λεπρή

αγάπη όποιον κόλλησα, ήταν ασυμπτωματική.


Δεν υπάρχουν σχόλια: