8.9.19

Ο γύρος του κόσμου 2, 2019

Image result for hawaii aloha

Ο γύρος του κόσμου vol. 2.0, 2019

Το ένοχό σου το ποιόν, το’ μαθα εγώ μες τη Λυών,
γάμο που μου ‘ταξες στη Σιένα, μούσι όλα ήτανε και ψέμα.
Τρεις μήνες που ‘μασταν στο Μπάρι, χαμπάρι εγώ δεν είχα πάρει
και μόλις έμαθα την Τρίτη, πως μ΄ άλλη πήγες στη Μαδρίτη.

Τάρανδο μ’ έκανες και τράγο, σ’ ένα συνέδριο στο Σικάγο,
κι αν θυμηθώ και την Ατλάντα, στα κέρατα περνάω γιρλάντα.
Σ’ ένα χωριό στη Γουατεμάλα, κοιτάζες μια κοκκινομάλλα,
και μια ξανθιά από την Κούβα, σε τάφο μ’ έβαλε και γούβα. 

Πόσο μου έλεγες με θές, σε charity στο Μπαγκλαντές
μα όταν πήγα τουαλέτα μήνυμα σου ‘ρθε από Βαλέττα. 
Με μιά γυμνάστρια στο Μπαλί πιαστήκαμε μαλλί - μαλλί,
σε μι' άλλη πάλι στο Μιζούρι, μόνιμο 
άφησα κουσούρι.

Δυό λίτρα ήπια εγώ τεκίλα, για να ξεχάσω στη Μανίλα
κι ένα μπουκάλι Μπαΐγκόν κατέβασα στη Σαϊγκόν.
Στο Τελ Αβιβ σε μιά κλαμπάρα, ούρλιαζα εγώ σαν κατινάρα,
κι έξω μας πέταξε ο DJ, από ένα πάρτυ στο LA.

Σε μια βδομάδα στη Χιλή, πρόλαβες πήρες μιά φυλή,
Κι απ΄όλα τα μπάζα στην Αγκόλα, σου γυαλισε μια χοντροκώλα.
Για να γλεντήσεις στη Φρανκφούρτη, μου ‘ριχνες Ζάναξ στο γιαούρτι
και ξύπνησα στο Σινσινάτι και μι’ αλλη βρήκα στο κρεβάτι.

Λάρισα αν είμαστε ή Τοσκάνη, εντύπωση πια δε μου κάνει,
κι όλα τα μέρη που είναι «ουάου», φούρνοι μου μοιάζουν στο Νταχάου.

Θά ‘ πρεπε νά χα πεί το bye, προτού να πάμε Ουρουγουάη,
Μα στη Χαβάη λέω αλόχα, καλά να πάθω η μαζόχα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: